Известие

Collapse
No announcement yet.

Нормално ли е ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нормално ли е ?

    За времето , от което карам 146-ца , 1.3 boxer , лето 96' имам чувството , че много дълго време й е необходимо , за да 'загрее' мотора ... По принцип така ли са всички боксери ? Може би се заблуждавам от предишните ми фиеста и клио , където нямаше подобни проблеми ... Ако има някаква причина за това , къде може да е тя ?
    Last edited by alfapz; d.m.y г., 17:01.
    Хиляда триста петдесет и един кубически сантиметра сърце ...

  • #2
    Най-вероятно ти е блокирал термостата в отворено положение. Смяна с нов
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • #3
      А нормално ли е този термостат да е причината за това , че на дълъг път не вдига повече от 55-60 градуса ? Иначе в градски условия достига 80-90 ... Странни въпроси задавам , но от скоро карам алфа
      Хиляда триста петдесет и един кубически сантиметра сърце ...

      Comment


      • #4
        да нормално е моята на магистралата държи плътно 80 във градски условия 85-90
        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

        Comment


        • #5
          Точно в него ти е проблема .Сменяй го иде зима и няма да има тОпЛоо
          Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

          Comment


          • #6
            Да. Нормално е това да е причината.
            По принцип когато не ти е загрял двигателя, вода през радиатора не върти. Така се загрява по-бързо. Когато достигне някакви градуси (около 90) термостата ти отваря големия кръг на охладителната система, водата започва да ти циркулира и през радиатора и се охлажда.
            Когато ти е блокирал в отворено състояние въобще не може да ти загрее извънградско. В града загрява, защото я караш с по-малка скорост и по-голямо натоварване.
            Сменяй термостат.
            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

            www.ClassicCar-bg.com

            Comment


            • #7
              Ок ... Мерси за информацията А какви пари струва горе долу нов ?
              Хиляда триста петдесет и един кубически сантиметра сърце ...

              Comment


              • #8
                За моята преди 2-3 години беше 40 лв. Сега предполагам, че малко са паднали цените. Абе иди питай в магазина
                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                www.ClassicCar-bg.com

                Comment


                • #9
                  Мерси за бързото отзоваване
                  Хиляда триста петдесет и един кубически сантиметра сърце ...

                  Comment


                  • #10
                    Молим. Само си прекръсти темата малко по-смислено та да свърши работа и на други след това.
                    Нещо от сорта на "Боксера не загрява".....
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • #11
                      http://axm-auto.com/index2.php?brand...t=1&subcat=19#

                      сменяй докато не е дошла зимата, сложи си и хубав антифриз.
                      точка

                      Comment


                      • #12
                        аз си смених моят в април началото на лятото ... освен, че не качваше повече от 65 градуса, гореше 30% повече. след като го смених всичко се оправи. моята не е боксер, но струваше към 60- 70 лв частта със доставката.
                        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                        Comment


                        • #13
                          Да , тия дни сминям - VERNET е 47 лева тук в Пазарджик А в действителност ... възможно ли е това да качва и разхода на гориво ?
                          Хиляда триста петдесет и един кубически сантиметра сърце ...

                          Comment


                          • #14
                            може, той двигателя не стига работната си температура.
                            точка

                            Comment


                            • #15
                              Нормално е да достига заводски проектираната температура и да НЕ МЪРДА ОТ НЕЯ!!!! Няма градско, извънградско, в гаража, на подемника и други вариации. Един от сигурните симптоми е неподдържането на постоянна температура!!!
                              Не знам защо някои си мислят, че в градски условия температурата може да е по-различна от в извънградски, че и често подвеждат други колеги по това невярно твърдение?!?
                              Двигателят си е проектиран да работи при определена ОПТИМАЛНА температура на охлаждащата течност. На него не му пука толкова къде се кара колата, на каква скорост и обороти. Единственото изключение, може би, е карането в големи задръствания и жеги, когато температурата може да се вдигне малко и там вече се намесва вентилатора. Но става дума за покачване от 90 на 100 примерно (там вече е според датчика), а не от 50 градуса на извънградско да се 'качи' на 90 в градски условия.
                              А разходът няма как да не се качи с доста, ако караш при ниски температури. Все едно да се качиш на 30-годишния джуган, да му дръпнеш смукача до половина и да не го прибереш през целия път.
                              В общия случай нещата си идват на място със смяната на термостат. Не е милиони тоя чарк - 50-100 лв е, според модела, а и най-малкото ще се урегулира разхода на гориво и няма да се мият стените на цилиндрите от преобогатената смес
                              Едно трябва да е ясно - НЯМА нормален автомобил, който да държи 50-60 градуса на извънградско. без значение марката и модела. Все си е ДВГ в коша, а при тях принципът си е един и също.
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment

                              Working...
                              X